Share

Egy nem mindennapi extended play került a kezembe ma az orosz Motorlab netlabelnek köszönhetően. Frappáns kritikát írtam róla az elmúlt fél órában, miközben hallgattam, de hála az index fantasztikus(an szar) blogmotorjának, mentéskor az egész bejegyzés törlődött. Azt hiszem, ezt nem tudom még egyszer iderittyenteni, így be kell hogy érjük szerény másolatával.

 
A kiadó munkásságát nem ismertem korábban, de a design alapján arra következtettem, hogy valami experimtentál klikk kriksz-krakszot kapok, esetleg földbedöngölős darktechnot. Nos, egyik sem lett, de kapunk helyette 4 tracket (amiknek a címével nem sokat szórakoztak: Untitled01, Untitled02...stb, bár ez a koncepció része). Az első kettő remek pszichedelikus cucc, monoton, de mégis pörgős, már-már törzsi táncra késztető darab, a második kettőből előtőr a kísérletezés, a csapongás - nekem az utóbbiakból az Untitled03 tetszik jobban.
 
Tessék letölteni, hallgatni, hiszen ez az EP is, mint az összes többi itt bemutatott kiadvány ingyenesen hozzáférhető a kiadó weboldalán:
 


A bejegyzés trackback címe:

https://labelwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr902820466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása